Navigácia

Výber jazyka

  • sk
  • en
  • hu

Obsah

TESTOVANIE OBČANOV NA COVID -19 V OBCI KOSTOLIŠTE - ZMENA ODBERNÉHO MIESTA

Typ: ostatné
upozornenieVážení spoluobčania,
podľa nových informácií Vám oznamujeme, že testovanie na COVID-19 v obci Kostolište bude prebiehať v dňoch od soboty 31.októbra do nedele 1. novembra 2020 v čase od 7.00 do 22.00 hod. Posledný odber sa uskutoční o 21.30 hod.
Upozorňujeme všetkých, že odberné miesto bude v exteriéri na futbalovom štadióne v Kostolišti.

Postup odberu:
Vstup na odberné miesto bude cez veľkú bránu ihriska a výstup bude druhou bránou, aby neprišlo ku stretu osôb. Priestor bude vyznačený koridormi pre smer postupu.

  • Dohliadať nad priebehom testovania a usmerňovať Vás budú príslušníci Policajného zboru SR a výsledky testu Vám odovzdá príslušník Armády SR.
    Na vstupe sa osoba dezinfikuje , zaregistruje sa u administratívneho pracovníka preukázaním občianskeho preukazu a kartičkou poistenca v prípade maloletých.
  • Obdrží číslo a postúpi na stanovisko, kde sa vysmrká a vykašle do papierovej vreckovky, ktorú dostane pri registrácii. Vreckovku odhodí do pripravenej odpadovej nádoby.
  • Následne postúpi na odberné miesto, kde mu zdravotnícky personál odoberie vzorku z nosohltana.
  • Ďalej pokračuje podľa pokynov personálu a čaká na výsledok na pripravených miestach pod tribúnou štadióna.
  • Po vyhodnotení testu bude osoba vyzvaná podľa prideleného čísla na prevzatie certifikátu, ktorý bude v zalepenej obálke. Certifikát odovzdáva príslušník Armády SR a bude obsahovať aj informácie ako ďalej postupovať v prípade pozitívneho testu.

Žiadame  zúčastnených, aby na všetkých stanovištiach (vstup, odber vzorky, čakanie na výsledok testu ) dodržiavali prísne hygienických nariadenia t.j.  dodržiavanie 2 metrových odstupov, dezinfekciu rúk a nosenie rúška. Je zakázané podávanie rúk.
Odporúčame občanom, aby sa vzhľadom na počasie teplo obliekli, nakoľko na výsledok testu sa bude čakať vo vonkajších priestoroch, minimálne 20 minút.

Pre plynulosť testovania a zamedzenie návalov, doporučujeme občanom, aby sa riadili nasledovným časovým harmonogramom :

Odberný deň

   Obyvatelia ulíc

SOBOTA

 Hlavná, Gajarská, Jakubovská, Cigánska, Šutrovňa, Malý Lázok, Za bytovkou, Sacharínka, Pod lesom I., Pod lesom II.

NEDEĽA

 Hliníky, Baráky, Za kostolom, Pri štadióne, Za kultúrnym domom, Stružka a jej priľahlé ulice, Za pizzeriou, Pri detskom ihrisku, Pri odpadovom dvore, Cintorínska, Nová alej M. Benku,

V jednotlivých dňoch odporúčame obyvateľov jednotlivých ulíc a lokalít, aby sa dali testovať v abecednom poradí podľa priezviska nasledovne :

A,B,C,D,

od 07.00.-09.00 hod.

E, F,G, H,CH,

od 09.00 – 12.00 hod.  od 12.00 do 13.00 dezinfekcia a prestávka

I, J, K, L, 

od 13.00 – 15.00 hod.

M, N, O, P, 

od 15.00- 17.00 hod.

R, S, T,

od 17.00 – 20.00 hod.

U,V, Z

Os 20.00 – 21.30 hod.


Za Vašu trpezlivosť, dodržiavanie týchto postupov a opatrení Vám vopred ďakuje personál odberného miesta v Kostolišti

 

 

V prípade zmien a doplnení ohľadom testovania občanov na COVID-19 Vás budeme včas informovať

Pre lepšie znázornenie postupu občana na odbernom mieste Vám prinášame inštruktážne video TU


Vytvorené: 26. 10. 2020
Posledná aktualizácia: 29. 10. 2020 11:39
Autor: Správce Webu